вівторок, 23 вересня 2008 р.

Моє захоплення.





Як я вже писав в профілі користувача - маю захоплення загартування та кінологія. На світлинах річка Десна в якій я намагаюсь купатися і зимою і влітку, а також мій пес-французський бульдог Шрек - ніби грізний на вигляд, але дуже доброзичливий(може зализати будь - кого). Цікавим є те, що цю істоту(Шрека та інших фр. бульдогів) важко назвати собакою. Це якесь особливе Боже твориво, як їх жартома  називають "бульдожники" - мешканці позаземної цівілізаціі, інопланетяни.))  Французькі бульдоги мають веселу вдачу, дуже рухливі і тяжко сумують за своїм господарем та родиною. Щодо міміки, то рівних їм не має - "бульдоголіки" кажуть, що цей вид має навіть почуття гумору - я думаю, що вони мають рацію. Осоливо хочу відмітити те, що це не люті звірі-бійці, з якими їх дуже часто плутають на вулиці, але компаньйони з хоробрим і відданим сердцем, якого вистачає на 9-12років.

3 коментарі:

Олег Стецюк сказав...

Приветствую дорогой друг и брат Сергей.
Поздравляю с открытием блога.
Хороших, добрых новостей.
Теперь будем смотреть на мир, события ваши глазами.
В добрый и благословенный путь!
Так сказать с Богом!

Олег Стецюк сказав...

Вот хороший счетчик посещений:
http://feedjit.com/

Unknown сказав...

Після знайомства зі стафордширським тер'єром я, мабуть, за бажання завів би саме такого собаку. Грізний і відданий водночас, до того ж невеликий за габаритами...:)))